Voorinschrijving.

Bij een voorinschrijving is uw kind verzekerd van deelname. U mag maximaal 3 kinderen voorinschrijven.

Voorwaarde voor een voorinschrijving is dat er 1 persoon (16+) minimaal 2 dagen meehelpt als leiding tijdens de Slabroekweek.
Bent u (uiteindelijk) verhinderd als leiding tijdens de Slabroekweek dan zal u zelf voor vervanging moeten zorgen. Lukt dit niet dan moeten we uw kind helaas teleurstellen en kan hij/zij niet deelnemen.

De leiding wordt door ons in een groepje ingedeeld. De kinderen niet meer (zie “Indeling groepjes”).

Op vrijdag 26 juni 2020 kunt u tussen 19:00 en 20:00 uur de Slabroek-ID ophalen en betalen bij De Schalm (Alardstraat 38 in Uden).

Tijdens ‘De Slabroekweek’ werken wij met de groepen 1-2-3 / 4-5 / 6-7-8. Dit betekent dat uw kind altijd met leeftijdsgenootjes in de groep zit. Het is daarom van belang om tijdens de inschrijving de juiste groep van uw kind aan te geven:

    • Gaat uw kind naar groep 2 of 3 dan zal hij/zij ingedeeld worden bij spelencommissie 1-2-3.
    • Gaat uw kind naar groep 4 dan mogen zij zelf kiezen of hij/zij nog een jaartje bij 1-2-3 blijft of dat hij/zij naar spelencommissie 4-5 gaat.
    • Gaat uw kind naar groep 5 dan zal hij/zij ingedeeld worden bij spelencommissie 4-5.
    • Gaat uw kind naar groep 6 dan mogen zij zelf kiezen of hij/zij nog een jaartje bij 4-5 blijft of dat hij/zij naar spelencommissie 6-7-8 gaat.
    • Gaat uw kind naar groep 7 of 8 dan zal hij/zij ingedeeld worden bij spelencommissie 6-7-8.


Voor ‘De Slabroekweek’

  • Op zondag 16 augustus 2020 hebben wij een open dag tussen 14.00 uur en 16.00 uur. Dan is iedereen van harte welkom om alvast een kijkje te komen nemen op ons terrein, van alles aan ons te vragen en eventueel nog kaarten te kopen (mits deze niet uitverkocht zijn).


Tijdens ‘De Slabroekweek’

  • Iedere dag verwachten wij dat alle kinderen tussen 09.30 uur en 10.00 uur aanwezig zijn op het terrein.
  • Het is de bedoeling de kinderen zich melden, bij een groepje. Aan de begeleiders/leiding om te zorgen dat het kind ingeschreven wordt bij het juiste groepje (exclusief de groepsaanmeldingen).
    De lijsten voor het  inschrijven zullen niet eerder dan 09:30 uur bij de groepjes zijn.  De groepen worden tot maximaal 25 kinderen gevuld.
  • Dit jaar wordt wederom de lunch verzorgt door de Rotary Club Uden. Wel moet iedereen een eigen drinkbeker meenemen. Drinken is niet nodig, want wij bieden de gehele dag ranja aan.
  • Op de woensdag hebben wij de waterspelen. Dit betekend dat u uw kinderen zwemkleding mee moet geven. Wij adviseren wel om de kinderen waterschoentjes of schoenen die nat mogen worden aan te laten trekken.

 

  • Heeft u eventueel een vraag en kunt u het antwoordt niet vinden op onze website vul dan ons contactformulier in. Wij proberen u dan zo snel mogelijk te beantwoorden.